Tijdens een ledenvergadering op 8 februari in Apeldoorn is uit de aanwezigen een nieuw bestuur van 5 personen unaniem gekozen en gevormd.
De volgende mensen zullen een rol gaan vervullen.

- De heer Matthew Spinks als voorzitter
- Mevrouw Monique Terlouw als penningmeester
- Mevrouw Conny Heeren als secretaris
- Mevrouw Petra van Rijn als algemene bestuurslid met de focus op de communicatie
- De heer Ernst Arnst als algemeen bestuurslid met de focus op de evenementen.

De komende periode zal in het teken staan van overdracht en inventariseren.
Wij hopen snel te kunnen melden wanneer de Algemene ledenvergadering, de Kampioens Clubmatch en de Jonge hondendag dit jaar zullen plaats vinden. Wij streven er naar om regelmatig updates en nieuws te kunnen melden. Kijk voor de contact gegevens van de bestuursleden bij het kopje bestuur op de website.

Beste leden van de BDCN,


Er heeft een wijziging plaats gevonden in de datum van de vergadering. Deze is met een week verplaatst naar vrijdag 8 februari. Tijdstip en locatie zijn hetzelfde gebleven. Hieronder nogmaals de gegevens.


Locatie:
Van der Valk Apeldoorn - De Cantharel
Van Golsteinlaan 20
7339 GT Apeldoorn

Inloop is vanaf 19:30 uur en aanvang van de vergadering is om 20:00 uur.

Agenda:
1. Opening
2. Vormen en stemming nieuw bestuur
3. Rondvraag
4. Sluiting


Met vriendelijke groet,

Bestuur BDCN

Beste leden van de BDCN,


Vorige week hebben enkele bestuursleden van de BDCN helaas besloten om niet verder te willen als bestuurslid binnen de club. De overige bestuursleden hebben na onderling overleg ook aangegeven om hun functies neer te leggen. Dit betekent dat er een nieuw bestuur gevormd moet worden.


Er zal in januari 2019 een vergadering worden gepland waarbij er een nieuw bestuur gekozen zal worden. Datum en locatie volgt.
Kandidaten kunnen zich aanmelden voor 10 januari 2019 bij de secretaris via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


Met vriendelijke groet,
Bestuur BDCN